Zaslugujesz na szczescie


Czy będę tęsknił za domem wyjeżdżając do Anglii? Oczywiście, bo wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej, ale niestety moje dzieciństwo dobiegło końca. Nie ma już rodziców, którzy pomogą, teraz role się troszkę pozmieniały. To ja teraz powinienem pomóc swojej rodzinie.
Boje się jedynie, że mogę nie podołać, jak wielu ludzi i moją jedyną drogą będzie powrót, czego nie chcę. Nie chcę zawieść przede wszystkim siebie, no i bliskich.

Dzisiaj dzień Babci. Wszystkim babciom życzę, by nie zostawiały swoich wnuków i trzymały się obietnic, by były naszymi kochanymi babuniami. :D
Ja swojej już życzenia złożyłem. Życzyłem jej by żyła jak najdłużej. Moja Babcia od strony mamy już dawno odeszła. Bardzo mnie to wtedy zabolało i myślę, że sporo osób w młodym wieku przez to przechodziło. Chciałem by dotrwała do mojego ślubu i by została prababcią, obiecała, ale nie dotrwała. Czego nie życzę nikomu. To musi być niesamowite uczucie mieć prawnuki, co dopiero własne dzieci.

     fot. Nikola Hajduk







Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie zasługujesz na bycie szczęśliwym!







Ludzie wzajemnie karmią się nienawiścią. Zdaję sobie sprawę, że czasy są trudne dla wielu, ale podejdę do sytuacji optymistycznie, a zarazem racjonalnie, podejdę do osoby w opałach i powiem: "Jesteś odpowiedzialny za własne szczęście.  Zasługujesz, aby być szczęśliwym... Przejmij kontrolę nad swoim nastrojem, a nie dawaj kontrolować się wydarzeniom
Setki razy w roku przeżywamy piękne momenty, wspaniałe wschody i zachody słońca, spacery na plaży i późną jesienią po parku, ale nasze chwile odetchnięcia są przykrywane szeptami innych ludzi. Nie raz usłyszeliśmy z ich i ze swoich ust, że nie zasługujemy na to, że długo to nie potrwa.
Dlaczego wiedząc, jak jest naprawdę, bierzemy pod uwagę wszelkie słabości? Dlaczego one dają nami manipulować? To nie ma najmniejszego sensu, bo każdy z nas zasługuje na bycie szczęśliwym i rodzimy się po to, by zrobić wszystko by tak było, ale na to też trzeba zasłużyć, bo kierując się ”negatywami” sprowadzamy na siebie tylko „negatywy”.
Czy żyjesz życiem, które przynosi radość i przyjemność? Czy masz satysfakcjonujące relacje? Czy przeżywasz swoje życie, według własnych wartości i priorytetów?  Nie? Dlaczego nie?  Przecież masz możliwość.

Wielu z nas uważa, że ​​aby być najlepszym bratem, siostrą, matką lub przyjacielem, to trzeba być ofiarnym. Interesujące jest to, że to tak naprawdę nie działa. 
Dbasz o innych. Wiem, każdy ma ten problem, bo nie dostajesz nic w zamian, jak oni? Bo inni o Ciebie nie dbają, tak jak Ty o nich? Dam Ci bardzo dobrą radę:

Trzeba najpierw zadbać o siebie.  Od teraz. Dać sobie pozwolenie na bycie szczęśliwym, abyś mógł skupić na swoim życiu, na zmianach, które co chwile wchodzą do niego.  Jeśli masz trochę czasu i potrafisz przekazać odrobinę wysiłku, aby się rozwijać i w pewnym sensie tankować samemu, to możesz stać się szczęśliwszy.  Musimy ustalić swoje priorytety, czyli to co stawiamy na pierwszych miejscach. Priorytetem może być zadanie, które trzeba wykonać w pierwszej kolejności, które stanowi główne wyzwanie. Twoim aktualnym zadaniem jest zadbanie o siebie, zwłaszcza jeśli musimy dbać o innych. Nie zadbasz o nich, jeśli nie popracujesz nad swoim własnym życiem, którym jesteś Ty i to, czym się kierujesz w życiu. 




Obwiniasz cały świat. Nie dostrzegasz prawdy. Wszyscy na około są źli, tylko nie Ty. Ty uważasz, że robisz wszystko dobrze. Dobrze wiesz, że robisz coś źle, skoro jesteś nieszczęśliwy, skoro uważasz że nie zasługujesz na to. Zasłużysz tylko swoim podejściem, zrozumieniem siebie samego.  Jeżeli nie chcesz nic zmieniać, to zamknij się w pokoju i dalej się użalaj. To Ci i tak nie pomoże, więc rusz się.  

Zasługujesz w swoim mniemaniu?
To idź po to, co Ci się należy lub zrób tak, by zasłużyć.


Masz problem może z byciem szczęśliwym, przez to że może wstydzisz się pokazywać siebie, swoja prawdziwą twarz? Boisz się, co ludzie pomyślą. Bo tak jest, ludzie się interesują dlaczego jest nam źle, gdy chodzimy przygnębieni i wypytują dlaczego jesteśmy tacy szczęśliwi, gdy idziemy z uśmiechem na twarzy. Obudź się! Zrób to dla siebie… bo robisz wszystko, według tego, jaką taktykę obejmujesz. To niczyj pomysł, tylko Twój, to Twoja wizja.
Jeżeli idziesz na imprezę, to wejdź na ten stół, o którym myślisz i zacznij tańczyć, tak jak gdy masz ochotę usiąść i się napisać, tak samo jeżeli chcesz śpiewać na niej, to śpiewaj. Czego tu się wstydzić? Jesteśmy ludźmi i wszyscy robimy wiele rzeczy nawet nie potrafiąc czegoś, po prostu to robimy. Mało ludzi śpiewa w radiach i telewizji? Uwierz, nie każdy z nich potrafi, ale to robią, bo dążyli do tego pomimo wszystko, bo tego chcieli, tak jak Ty, gdy chcesz wejść na stół.
Liczy się gotowość do podjęcia odważnych kroków w stronę życia, niesamowitego życia, bo czeka na ciebie, cierpliwie, tuż za rogiem, ale czy pójdziesz po to, czy będziesz leżeć i wpatrywać się w ten ekran lub zazdrościł innym, że są szczęśliwi. Są bo po prostu chcą, nawet jak im życie daje po dupie, tak jak, np. Tobie.
Gdy podejmiesz odważne kroki, drzwi zaczną się otwierać.  Pojawią się szanse.  Życie zacznie dawać Ci to, na co wiesz, że zasługujesz.



Zdobędziesz tylko to, czego szukasz.
Wybierz starannie swoje cele
Wiesz, co chcesz?
Przestań robić to, co ci się nie podoba.
Bądź krytyczny,  wobec  siebie i zobacz, co można zrobić dobrze,
a czego nie możesz zrobić dobrze
Wybierz karierę lub styl życia, który Cię interesuje i ciężko pracuj, aby odnieść sukces,
ale również baw się w to, co robisz.
Bądź uczciwy wobec ludzi i pomóż sobie, dopiero potem im, jeśli będziesz potrafił, a Twoje życie będzie naprowadzone.
Bądź silny i zdecydowany, ale pozostań wrażliwy.
Zrozum, kim jesteś i to, co chcesz w życiu.
Gdy jesteś gotowy, aby przejść do poważnej relacji, upewnij się, że dana osoba jest tego godna wszystko, co jest fizycznie i psychicznie dąży do osiągnięcia swoich marzeń.
Znajdź szczęście we wszystkim, co robisz.








26 komentarze:

  1. nie sadzilam ze Twoje wpisy pomoga mi uwierzyc w siebie..:) dziekuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje notki są niesamowite, pomagasz wielu osobą także mi, dziękuje za to, mimo że Cię nie nigdy spotkałem robisz więcej niż duża cześć moich znajomych

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Maks.
    Akurat dziś potrzebowałam takich słów. Słów wsparcia, słów, które dadzą mi kopa, moc. Ciesze się, że piszesz to wszytko dla Nas i wprowadzasz tyle miłych rzeczy, w Nasze, bynajmniej moje, życie.
    Dziękuję, udanego wieczoru! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE <3
    Aż się popłakałam ;c
    Dobra motywacja. Dziękuje Maks :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post..po prostu : ja pie***** ...
    Był taki motywujący,że pomimo takiej godziny zaczęłam tańczyć i śpiewać,dziękuję Ci za to.
    Jesteś wielki.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały człowiek z ciebie, a notka jak zwykle zajebista, trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym Ci bardzo podziękować za ten post. Nawet nie wiesz jak bardzo mi właśnie pomogłeś. Rób dalej to co robisz. Pozdrawiam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. cholernie prawdziwe, oby tak dalej Maks! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiejszy wpis jest idealny do dzisiejszego dnia.
    Pisz dla nas dalej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maks jesteś wspaniały !!! Dziękuję ci wiele mi pomagasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko jak podejmować odważne decyzję, jeśli sama nie wiem czego chcę od życia? ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ty to robisz, że codziennie piszesz o czymś innym? Każdy wpis mobilizuje do zastanowienia się nad co się czuje a robi. Jesteś świetny. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne.. takie prawdziwe <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie mówią, że nie zasługujemy na szczęście, bo raczej po prostu nam go zazdroszczą, że nam w danym momencie się układa, a im nie za bardzo, ale role się kiedyś odwrócą. Widząc same negatywne strony w życiu nigdy nie będziemy się wystarczająco cieszyć, by nazwać się szczęśliwymi! Gdyby całe życie składało się z pozytywów i szczęścia nic byśmy nie wiedzieli, nie potrafili uczyć się na własnych błędach, bo byśmy ich nie popełniali. Ok, mamy chwile słabości, ale potem to szczęście cieszy jeszcze bardziej i cieszymy się z drobnostek. Większość ludzi bardzo przejmuje się innymi, bo boi się, że jak np. odmówi przyjaciółce zakupów, bo źle się czuje to ta się obrazi. Większość ludzi myśli tylko o innych, bo boi się odrzucenia z ich strony. Często zapominają o sobie samych, o swoich potrzebach, o swoim szczęściu. Potrafimy się cieszyć ze szczęścia innych, ale jak długo?
    Ten wpis jest tak cholernie motywujący do zmienienia czegoś w swoim życiu. Więc ruszamy dupska i zmieniamy się na lepsze :3 ja już nad tym pracuję xd szacunek za kolejny dobry wpis Maks ;

    OdpowiedzUsuń
  15. a a a
    takie wpisy na dobranoc to ja rozumiem! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam, a teraz czas na rozmyslenia po nocy.
    Dlatego dopiero jutro zostawię długi komentarz : )).

    OdpowiedzUsuń
  17. Your words are out of this planet... you are such a kind-hearted person. Wish you good luck in England and all the best. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje
    Czekalam dlugo na cos co mnie zmotywuje. Na wlasne zyczenie komplikowalam sobie zycie. Pomagalam kazdemu tylko swoje problemy olewalam ale teraz wiem ze nie warto. Naprowadziles mnie tym wpisem. Otworzyles oczy. Jeszcze raz dziekuje. Jestes wspanialy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Plakalam, zaczelam czytac ten wpis i wszystko sie zmienilo, lzy juz nie splywaly po policzkach, zaczelam rozumiec ze wszystko zależy ode mnie. Dziekuje, powodzenia w Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przytoczę pewne przysłowie, które z pewnością odnosi się do wpisu i skłania do refleksji:
    "Szukając szczęścia dla innych znajdziesz swoje własne"
    Apropo! Kolejny wpis, który mnie zainspirował i uświadomił poszczególne rzeczy.
    Nie wyobrażasz sobie jaki wdzięczny jestem Tobie za to co robisz :c
    Poznanie Ciebie w realnym życiu musiałoby być ogromnym przeżyciem hah ;)
    Masz ogromne serducho. I nie odbieraj tego jakbym Cię "idealizował", ponieważ mam świadomość, że posiadasz wady,.jak każdy z nas.
    Ech..tego nie zdoła się ująć słowami.
    Nie rzucam tych słów na wiatr, są prosto z serducha - uwierz.
    Mógłbym tak pisać i pisać, ale nie będę przynudzał. Trzymaj się i życzę Tobie powodzenia w UK! :d / P

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra Maks, czytam Cię już od czasów z grzyweczką i nie wiem dlaczego dopiero teraz zbieram się na skomentowanie twojego wpisu. ; d
    Po pierwsze - bardzo cieszę się, że nie ograniczasz się już do Photobloga tylko rozwinąłeś to co robisz do bardzo przyzwoitego wymiaru. Od razu przyjemniej się to czyta jak jest składnie posegregowane, muszę bardzo pochwalić szablon i zawodowy html, gratuluję twórcy :)
    Po drugie - od teraz jestem wielką fanką Nikoli w roli fotografa, bo zdjęcia są obłędne : D Prezentujesz się doskonale, zresztą jak zwykle.
    Po trzecie (i najważniejsze) - muszę podziękować Ci za kolejny niesamowity wpis... Nie wiem jak to robisz ale zawsze kiedy potrzebuję czegoś na pokrzepienie to wyskakujesz z nową notką i tym sposobem motywujesz do dalszego działania.
    Nie mogę zaprzeczyć żadnemu słowu zawartemu w tej notce. Myślę, że ludziom właśnie czegoś takiego potrzeba... Potrzeba nam wszystkim zapewnienia, że przy odrobinie chęci damy sobie radę ze wszystkim. Teraz panuje błędne przekonanie, że nasz los jest zależny od innych czynników (mam na myśli całkowite oddanie religii itd.). Jasne, nie wszystko możemy zmienić ale da się zmienić podejście i to jest najważniejsze. Musimy się uczyć być silnymi i wiesz Maks, dla swoich czytelników jesteś wzorem, bo pokazujesz, że można.
    Uwielbiam to, że potrafisz zmusić mnie do refleksji nad samą sobą i pomagasz (może nieświadomie) wyniszczać moje wady. Każdą notkę czytam dokładnie, bo chcę wyciągnąć z niej jak najwięcej i właśnie o to w tym wszystkim chodzi, prawda? Twoje wpisy wnoszą bardzo dużo jak ktoś zechce je przeanalizować i zrozumieć.
    Rozpisałam się na dobre, mogłabym jeszcze dużo powiedzieć...
    No nic, czekam na kolejny wpis i mam nadzieję, że dam radę komentować więcej. ; P
    + powodzenia przy wyjeździe, mam nadzieję, że wszystko Wam się poukłada

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie sądziłam, ze nieznajoma osoba może wnieść tak wiele do mojego zycia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestes wspanialy,Maks. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna notka ! <3
    Jesteś wspaniały , każdy wpis mnie mobilizuje .
    Dziękuję <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś pięknego .. te słowa dają mi wiele do myślenia . Dziękuje :)
    Pozwól ,że użyje Twoich słów na tablicę mojego fb .
    Takich jak te :


    Zdobędziesz tylko to, czego szukasz.
    Wybierz starannie swoje cele
    Wiesz, co chcesz?
    Przestań robić to, co ci się nie podoba.
    Bądź krytyczny, wobec siebie i zobacz, co można zrobić dobrze,
    a czego nie możesz zrobić dobrze
    Wybierz karierę lub styl życia, który Cię interesuje i ciężko pracuj, aby odnieść sukces,
    ale również baw się w to, co robisz.
    Bądź uczciwy wobec ludzi i pomóż sobie, dopiero potem im, jeśli będziesz potrafił, a Twoje życie będzie naprowadzone.
    Bądź silny i zdecydowany, ale pozostań wrażliwy.
    Zrozum, kim jesteś i to, co chcesz w życiu.
    Gdy jesteś gotowy, aby przejść do poważnej relacji, upewnij się, że dana osoba jest tego godna wszystko, co jest fizycznie i psychicznie dąży do osiągnięcia swoich marzeń.
    Znajdź szczęście we wszystkim, co robisz.

    :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Maks podasz mi swojego maila ?

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment :) See ya later

 

Blogger news

Najlepsze Blogi

Twitter Updates